Followers

Friday 27 January 2012

Dia Abang Terbaik :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera . Hari ni aku happy-2 keluar dengan mak dan kakak kedua aku pegi BPMALL just nak jalan-2 sebab kiteorang pun dah lama tak jalan-2 . Tengah jalan-2 tu mak aku tiba-2 dapat call dari kakak sulong aku . Berita yang paling mengejutkan ialah ABANG AKU EXCIDENT ! Then kiteorang terus gerak pergi HOSPITAL BATU PAHAT . Tunggu lah kat wad kecemasan then ada orang yang tolong bawak abang aku pergi hospital . Dia cerita lah dari A sampai Z macam mana abang aku boleh excident masa dia ontheway nak pergi tempat kerja . Then , doktor cakap kaki kiri dia maybe patah sebab masa excident tu memang bengkok kaki dia . Lepas doktor dah xray , memang betul kaki kiri abang aku patah kat bahagian paha . Kesian dok dengar dia mengerang . Dia asyik cakap sakit , sakit . Aku yang duduk sebelah dia pun lama-2 jadi sebak sampailah aku nangis . Kesian sangat kat diaa . Kepada sesiapa yang dah baca entry kali ni , aku mintak tolong sangat tolong selitkan nama abang aku , MUHAMMAD NAZRIZWAN BIN ABDUL KARIM dalam doa korangg . Doakan semoga dia cepat sembuh dan boleh jalan seperti sediakala .


Ni lah dia orangnya . Ni gambar terbaru dia rasanya tahun lepas kott yang sempat aku curik dari hp dia . Korang mesti ada yang kenal kann ? Mintak tolong doakan dia cepat sembuh kay . Budi baik korang hanya Allah je lah yang mampu balas . Terimakasih :D



Kau abang terbaik lah weyy even kau selalu dok kacau aku . Aku sayang kau :)



Big Lve , AidaSharina

No comments: