Followers

Saturday 28 May 2011

Aku Happy :))

huhhhhh ! lega sangad dapad balik umah . pagy tadi lepas balik kelas tambahan jea ayah da ajak ikod g kenduri kahwin kad peserai . hmm , kenduri kahwinnya memang simple sesimple simplenya lha senang cite . ta penah dalam idup aku tengok kenduri kahwin y simple macam tue . karaoke langsung tade . hahah . ta kesa lha . y pasti makanannya memang sedap dan lazat . thumbs up !! lepas tue terus pegy carrefour sbb mak na carik jubah buad kenduri kahwin makcik kad kampung nanty . ikod jea lha . da dapad jubah na carik tudung pulaa . cari lha keliling carrefour tue tudung y sedondon gn jubah mak aku . penad berjalan . akhirnya jumpa jugaa . mak beli sekali dengan cekak berlian . wahh ! memang vogue gilaa lha kalau sesape y pakai . tapi aku ta berani sbb nampak macam over sangad . aku suke just simplesimple jea . lepas balik tue berangan lha depan cermin lepas tue snapsnap pic cikid . cikid ?? hahah . banyak ade lha . tp aku dapad masukkan cikidcikid jea lha yea . check this out !
I
I
I
I
I
V





hobi aku memang suke berangan sambil snap pic . ta tw laha sejak bila tapi aku suke sangad . yeah , aku tw aku ta secantik kau tapi aku p0wn ade hak untuk berkongsi bukan ? hahah . kalau na bace , bace lha . kalau ta na , it's up to you . aku tw aku memang boring n ta same tahap macam kau . tapi aku tetap jadi diri aku y sebenar :))


No comments: