Followers

Thursday 30 June 2011

sedih , sakit dan luka . itu lha y aku na ceritakan sekarang ny . firstly , semalam mase time PJ cikgu soh buad macam aktiviti latih tubi lha . so aku buad lha naik turun bangku . time buad da rase sakit tapi kejap jea . petang lepas aku balik sekolah tue tetibe rase sakit gyla . tah kenapa tah . maybe aku ta biase exercise kaki kod . biase lha , aku memang malas na jalanjalan sangad p0wn . malamnyer aku da rase sakit lain macam . so , aku cakap lha gn mak aku soh dea urutkan , time mak aku urut tue da rase sakit gylagyla . memang gylagyla sakit lha sampai menitiskan air mata tw . hahah . gembeng betol lha aku ny kn . kaki sakit p0wn sampai na nanges . tp memang serius sakit gyla na mampos . pagy tadi aku rase macam ta na sekola sebab sakit lagy kn . tp ayah soh pegy jugaa sebab kad uma tade owg na tengokkan aku . anak bongsu lha katekan . hahah . time kad sekolah da ta rase sakit lagy da . alhamdulilahh . y part sedihnya , td aku dapad markah paper geografi . y paling buad aku sedeyh , aku sowg jea pompuan y dapad C . kalau sekali atau dua kali tapi aku ta kesa sangad lha kn . ny da berkalikali da . paling tinggi penah aku dapad just setakat B jea . kad sekola aku da nanges da . tp coverline lha kn . da rase sedih sangad , so aku balik awal lha n aku soh dyowg pesan kad cik rosmadi , cikgu maths aku y aku sakit kaki . balik jea , aku terus nanges sepuaspuasnya . lantak lha kalau jiran aku dengar sekali p0wn aku peduli ape . naseb baek time tue mak aku tengah tido lha kn . huhhhh . lepas tue aku terus amek airnsembahyang n  aku sembahyang zohor . lepas sembahyang , aku doa banyakbanyak sampai basah habis telekung aku . lantak lha . lepas da nanges tue memang serius lega gylaa . memang care terbaekk lha kn . hahah . macam bodoh pulaa kau pegy tulis kad blog ny , tp ta sala kn kalau aku na bercerita ? y aku tw , ari ny lha ari y paling sedeyh sekali . tp rasenyer ade y lagy sedeyh kod . hahah . n aku na bagy satu tips kad kowg . kalau lepas buad aktiviti latih tubi kowg rase sakit kaki , care terbaekk adalah tampal KOYOK kat kaki korang . mesti rase BERANGIN GYLA macam mint lha katekan . lepas tue rase saked da kurang da . tp aku just cadangakan jea lha . kalau dengan izin ALLAH sakit kowg ta baek , ta baek lha jadinyer kn ? heheh . SELAMAT BERAMAL :))





No comments: