Followers

Friday 9 March 2012

Birthday Present :D

Assalamualaikum dan selamat malam semuaaaa . *lambai tangan . Start dari esok cuti sekolah dah mula . Jadi , kita boleh rehat dengan secukupnya . Suka tak ? Kalau suka sila angkat kaki . Hewhew :) 
Kay aku nak cerita pasal birthday present aku ni . Tadi lepas perhimpunan adik member aku yang dah pindah STA tu jumpa aku . Dia bagi aku birthday present yang member aku tak sempat nak bagi hari tu . Hapyyyyyyy ! Haha . Member aku ni baik sangat . Terharu dibuatnya aku sebab macam-2 dia bagi dalam beg yang dia bagi aku tu . Nak tengok ? Cekidout :) 

 Err aku tak tau nak cakap macam mana . Tapi benda ni macam bunga hiasan kaca lah lebih kurang . Haha :)
 Tengok , dia siap buat gambar lagi special untuk aku . Siap ada gambar aku and gambar dia and Ain Syafika lagi . Sweet tak ? Rindu gilaaa dengan diorang ;'(
Ni cawan kaca yang ada gambar ikan kat tepi tu . Murah pun murahlah janji ada makna :)


Serious aku terharu sangat dengan dia . Opps lupa nak cakap nama member aku tu SITI NURSABRINA BINTI MOHAMMAD JOHARI . Lahir pada 5 JUN 1996 di HOSPITAL BATU PAHAT , JOHOR . Dia seorang yang sangat baik , dia selalu nasihatkan aku kalau aku ada sakit hati dengan sesiapa . Dia selalu cakap jangan simpan perasaan marah tu lama-lama dalam hati sebab nanti jadi dendam . Kay dia sangat betul dan aku sangat setuju dengan dia . Dulu masa form 3 kiteorang duduk bertiga dalam kelas . Yang kiri NUR AIN SYAFIKA BINTI ZAKARIA . yang tengah aku SITI AIDA SHARINA BINTI ABDUL KARIM dan yang kanan SITI NURSABRINA BINTI MOHAMMAD JOHARI . Kiteorang sentiasa ada untuk masing-2 sebab salah seorang kalau ada masalah mesti kongsi sesama sendiri . Aku pulak selalu gaduh-2 manja dengan diorang kadang-2 sampai cubit peha , tangan , pipi and sebagainya . Aku suka landing kat badan AIN SYAFIKA sebab badan dia macam bantal sampaikan cikgu tegur aku , cakap aku ni kurang kasih sayang sebab suka landing kat badan dia . Aku rindu sangat kenangan dengan diorang . Kay lap air mata . Apa-pun aku rindu sangat kenangan dengan diorang . Kalau nak cakap pasal birthday present tak banyak pun yang aku dapat . Kebanyakkan makanan jelah sebab ayah aku yang belikan . Yelah ayah aku pikir aku budak-2 lagi so belikan makanan jelah . Tapi ada hari tu ayah dengan mak belanja makan bertiga dengan aku dua hari lepas birthday aku . lambat pun lambatlah asalkan perut kenyang . Haha . Nah tengok ni :)

 Ni kek RM2.50 yang aku guna duit aku sendiri . Yelah kempunan tak dapat kek idaman aku kek SECRET RECIPE so kek murah yang tersangat murah pun jadilah . Buat lepas kempunan jee :)



Cadbury , Magnum and Sneakers ni semua ayah aku yang belikan . Yelah budak kecik kan mestilah bagi present makanan jee . Haha makin bertambah montel-montelan lah aku macam ni . nak buat macam mana kan . Terima and redha jelah . Hewhew :D

Big Love , AidaSharina

No comments: