Followers

Thursday 19 May 2011

FROM YUNALIS , WITH LOVE :))

aku na menceritakan seseorang y sangadsangad aku minad . bagy aku dea lha idola aku . aku p0wn ta tawu lha nape aku suke sangad kad dea . hahah :))



teringin na bergaya macam YUNA ny . tengok lha care dea pakai tudung . cool gyla an ? sesuai gn muka dea tuh . kalau lha aku diberi peluang untuk berjumpa dengan dea :))


care dea perform memang betolbetol profesional . bengang lha kan kalau buad show depan orang ramai ? tp dea cool jea :))


tengok care dea berpakaian . sopan n tidak keterlaluan kan ? ta macam ade sesetengah perempuan tuh . pakai tudung tapi lengan pendek . haihh :))


post bukan maen lagy macam model . HAHAH . berangan kalau lha aku boleh jadi macam YUNA . happy sajea :))


tengok lha care dea tuh . ta reti dok diam . HAHAH . lawak gyla muke dea :))


gambar ny aku amek kad YUNA INSPIRED . selalu tengok cerita tuh kad ASTRO HITZ . memang ta jemujemu aku tengok YUNA INSPIRED ulangulang banyak kali :))


Tengok tuh muke dea . macam babyface kan ? HEHEH . comel sangadsangad :))

rasanya gambar ny dea amek kad LONDON kod . rembat dari FB YUNA . HAHAH :))



mungkin sebab gaya dea y bertudung n cool gyla tuh kod ? :))


mungkin sebab perangai dea y gylagyla tuh same dengan aku kod . HEHEH :)

apeape y dea buad aku akan tetap suka dan tetap suka .
pada aku tade sape y ley lawan YUNA :)
termasuk lha y pernah menang AJL taun lepas .
aku ta suke sangad dengan ANA RAFFALI :)
baru setahun jagung da menang award .
macam ta patut pulak M. NASIR pilih dea jadi pemenang .
urghhh ...
kalau lha AJL dea bagy pilihan untuk penonton undi melalui SMS .
for sure lha aku akan undi YUNA .
n aku ta kan menyesal kalau duet aku habis sebab YUNA.
hehehe :))
assalamualaikum :))

No comments: