Followers

Tuesday 17 May 2011

Stress Dengan Diri Sendiri ?? HAHAH :))

sejak akhirakhir ny aku rase betulbetul stress n ta cukup mase . exan da dekad gilaa da p0wn . ari khamis ny da start . rase cm mase berlalu cepat sangad . disebabkan dengan macammacam perkara buad aku rase cm na pecah kepala lagy . da lha ade pulak cikgu y asyik g kursus jea ta pk langsung pasal anak murid dea y na PMR ny kn . haihhh ... betulbetul stress . tp aku akan cube sedaya upaya aku untuk kuadkan semangad . you can do it , AIDA ! tp aku ta nafikan keadaan aku hampir same gn gambar y kad bawah ny ....
kerja da menimbun tapi ape y dea mampu buad ? hanya termenung dan terus termenung :('
aku na sangad macam beruang ny . tp jangan sala paham okay . bukan na jd beruang . tengok lha keadaan beruang tuh . tenang jea kn ? kalau lha aku boley diberi masa untuk mendapadkan 'peaceful mind' :('


tp bila aku tengok dekad tanda smiley tuh buad aku rase happy n lega ckid . bende ny mempengaruhi aku untuk meneruskan kehidupan aku dengan senyuman , senyuman dan senyuman :))

ape y penting aku akan cube buad y terbaekk buad midyear exam ny . 
n kalau aku larat lha aku na puasa sbb cikgu kata sesape y puasa mase periksa ny berkat tw :)
y penting korang doakan lha aku untuk midyear exam ny k ? 
n aku p0wn insyaAllah akan doakan y terbaekk buad korang jugaa . 
ape y penting , JANGAN TINGGAL SOLAT ! 
tuh saje pesanan aku . harap berbaloi lha buad korang :))

No comments: