Followers

Monday 16 May 2011

teringin bergaya sebegitu

setiap kali tengok blog orang y da popular ny , rase teringin pulaa na bergaya y agak over cm diorang . tapi gaya diorang cool gilaa sebenarnya . tapi atasa dasar tiada keyakinan diri , aku hanya mampu melihat saja lah . heheh ..




y ny aku ta tao lha name diorang sape tp gaya hijab diorang cool gilaa :))
same jugaa y cmny . ta tao name maen amekk saje . hahah . cantekk gilaa cm orang arab kn ?
haaa .. tapi y ny aku tao name dea sape . name dea FATIN LIYANA . tengok kad FB dea . cool jea kn care dea pakai shawl :))
y ny p0wn FATIN LIYANA jugaa . cantekk pulak tengok dea pakai shawl tuh . da carik tp ta dapad2 p0wn :('

jadi setakat ini sahaja lah y dapad aku rangkakan . memang minad gilaagilaa gn care modelmodel di atas ny pakai shawl . memang cool gilaa . n ini lah pendahuluan aku sebagai ahli baru bloggers . hahah . kuno gilaa kn aku ? orang da lame start maen blog aku pulak baru start sknk . haisshh . katak di bawah tempurung tol . heheh . suda lha . k , selamat malam , assalamualaikum :))


No comments: